Andra Advent!

Andra ljuset äe nu tänt o mys frukost avklarad. Nu sitter jag i soffan framför brasan o bara är! Jag sitter o tänker på vilken underbar familj jag har som tar hand om mig! Thea leker på sitt rum i väntan på kalas hos Alice i eftermiddag o Jonas gick ut o tvättade bilen. Tyst o stillsamt, bara ljudet av Theas sagor i bakgrunden... skönt!

Jonas känner sig som en Housewife men dock inte Desperate! Fattar ni att jag då känner mig som Al Bundy som bara sitter i soffan o zappar ;) Kanske inte så illa men jag hatar att inte kunna göra något... Jonas springer fram o tillbaka, hämtar grejor, handlar, tvättar, fixar med mat mm... I vanliga fall tillbringar jag otroligt mycket tid i köket allt från att laga mat till att torka av bänkar o handtag stup i kvarten. Om jag nu ser att det kanske skulle behövas torkas av på "handtagen" har jag inte hjärta att säga till Jonas att göra detta. Han gör redan ett kanon "jobb"!!!

Ja vad kan man säga...



Är Jonas någon av dessa...????? I så fall vem???


Al Bundy

Och är detta kanske jag...??? :)

Vem vet det kanske är så att det ska vara ombytta roller ett tag nu! :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hehe jag skulle vilja ha Jonas som Bree.. men de är väl mer som natt å dag eller? Men han låter som den perfekta just nu och det försöker väl Bree oxå vara ?! Men Manilla.. Al Bundy?? Hellre tippat på Allan Svensson från svenson svensson =) kram på er tittar inom i veckan.

2009-12-06 @ 13:24:49
URL: http://carolineenglund.blogg.se/
Postat av: Caroline

Förresten plocka fram spotify och sök på glasvegas, lägg dej ner och blunda och njut till denna underbara skumma musik. Albumet heter samma..

2009-12-06 @ 13:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0