Äntligen hem!

Idag har jag fått besked om att jag får åka hem! Ska bli så skönt. Tänk att när man får reda på att man ska hem blir man så pigg; hoppade upp, in i duschen, på med lite mascara sen är men nästan som ny. Förutom när man väl sätter sig för att ta det lugnt kommer all smärta tillbaka som ett brev på posten!!! Många piller blir det! 

 Så kl 14 kommer Jonas o Thea för att hämta mig <3 Älskar dessa två så mycket!

Jag har nu fått på ett gips som jag ska komma in o byta på tis redan, antagligen för att min fot är så svullen o att detta gips kommer att vara för stort om två veckor när stygnen ska tas bort! Så då blir det nytt igen, då ska det vara helsvart. Kanske fåfängt av mig att vilja ha en speciell färg men jag tänker på att det är Julbord, Jul o Nyår snart o då vill jag kunna vara fin ( så fin det går) och då var min tanke att om gipset är svart kan jag ha kjol o leggings utan att det är något vitt eller "rosa" ssom sticker ut. Därav Svart gips för min del!

Så här ser det ut nu



Så det blev inte " ett litet rött paket med vita snören" utan ett svart o nu till jul kanske röda snören ;) Nu är det nog morfinet som pratar igen ;)

Nästa gång vi ses är jag nog hemma :)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Oj oj vad svullen du är om foten. Förstår ditt val av svart gips, man måste tänka efter lite...

2009-12-05 @ 16:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0