Bra vibrationer på Yllan

I lördags var jag tillsammans med mina systrar, deras döttrar, mamma o svägerska på Julbord! Vi hade kanon trevligt! Ingen dans för min del men det sjöngs desto mer ;) Detta kommer vi göra till en ny tradition! Killarna fick vara hemma o kommer så vara nästa gång oxå ;)

Maten var helt ok men inte mer, Showen däremot gjorde de med bravur! Efter ett gäng drinkar o vin gav vi oss hemmåt till oss igen!

Jonas samlade killarna hemma hos oss för lite god mat o dryck o spel. ( De vann 19 kr på satsade ca 1200 kr ;) Gick inget vidare där så det blev kort i stället! Väl när vi kom hem möttes vi i alla fall av ett glatt gäng killar av dom som fortfarande var vakna!!! ;)



Emelie, Pella o Camilla



Emmy, Mamma o Patricia



Jag, Gunilla o Emmy




Gunilla, Emelie o Pella



Emmy, Gunilla o Mamma



Jag o Emmy

Kul hade vi!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Finfina bilder, såg ut som ni haft det trevligt!

Kände igen din mamma "från förr" :-D

Ha det fint!

Kram

2009-12-14 @ 20:23:37
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Lillebror

Om man är lite femenin av sig, får man vara med då? Tyckte jag såg stoffe i bakgrunden ;-)



Bloggen är uppdaterad !!

2009-12-21 @ 09:11:20
URL: http://www.metrobloggen.se/tummenihanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0