då var det gjort

Operationen gick av staplen som planerat den 1/12! Idag är det den 4/12 och jag är fortfarande kvar på detta sjukhus...

Jag skulle vara sövd i ca 2 timmar men det blev i 4,5 timme istället, det var lite mer att göra än vad man trott från början. Har haft och har fortfarande skitont, bytt gips 3 gånger som det har svullnat, blött igenom mmm. Fy f-n rent utsagt, detta önskar jag ingen!!!

Så nu sitter jag här med hela foten full av skruvar fullpumpad med morfin och försöker skriva ( blir lite många bokstäver ibland ;) )

Ett ämne som bör tas upp är hur dåliga sängar det finns på sjukhus. Ligger på en fyrsal och de tre damerna runt om mig har nya fina sängar med bra madrasser. Det som hör till saken är att jag ska ha min fot i högläge men min säng går inte att höjs så jag ligger med massa kuddar och har så sjukt ont i ryggen!!! Damerna har gjort höftoperation och ska inte ha benen i högläge men de har fina nya sängar! Jag vet att jag låter lite bitter men ska jag ligga kvar vill jag ha en annan säng!!!!!!!!

Återkommer under dagen om jag har tråkigt( med högsta sannolikhet)!!!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Stackars dig vännen. Vi tänker på dig och hoppas du snart får komma hem



Kram

2009-12-04 @ 10:17:17
Postat av: Emelie

Åh din stackare!!!

Hoppas du får trevliga besök som lättar upp stämningen lite.

Kram!

2009-12-04 @ 13:14:15
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Caroline

I nästa val får vi rösta på dom som vill införa hästens även på sjukhus ;) Lider med dig.. kram

2009-12-04 @ 15:50:11
URL: http://carolineenglund.blogg.se/
Postat av: Madde

Ska ta upp ditt problem på jobbet på måndag;) Kram på dig!

2009-12-04 @ 19:01:02
URL: http://madeleneaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0