......

Knäckt... hur svårt ska det vara att förklara vad o hur det gör ont, de tycker nog jag är helt tokig!!!! O ja jag vet att jag kan vara det!  

..... har jag foten så...gör det ont... har jag den så...gör det ont.... har jag den så...gör det ont....

bit ihop snart ska det väl ändå lägga sig!!!!!...................



Ikväll ska Jonas på Julbord o Thea ska till Farmor o Farfar, så jag ska sitta här i soffan o titta på Idol! Vill ta mig ner till Lintåtten ikväll men som sagt, inse sina begränsningar!

I morse var det lussefirande på Theas förskola! De var så duktiga, Thea imponerade verkligen! Så skönt med snabbt framträde så att barnen inte hinner tröttna. Sen fika på det som barnen bakat själva! Bilder kommer, måste bara klippa lite då det nog finns andra barn med på nästan alla. Vi fick inte lägga upp bilder på bloggar så det kommer att respekteras fullt ut!

Trevlig Fredag På Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0