F-Kassan

Är just nu måttligt förbannad på F-Kassan. Har ringt ett antal gånger för att fråga om mitt ärende när Thea var inlagd. Jag gjorde då även en inkomständring skickade in alla papper som de begärde. Men får till svar att det ska bara godkännas. ok tänker jag då.

Men i dag har jag ringt igen blivit bort kopplad två gånger efter att jag har suttit i kö 20-25 minuter vardera gång, är nu inne på tredje gången och jag lovar skulle någon koppla bort mig vet de inte vem de har börjat bråka med!!!! I o f s så skiter de nog fullt i det.......


Kommentarer
Postat av: caroline

De bästa som finns... inte.. hoppas ni får en trevlig jul =) kram

2009-12-19 @ 15:48:35
URL: http://carolineenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0