Foten är bättre :)

Idag var det åter besök på ortopeden för 7 gången sedan operationen. Idag fick jag för mig att jag skulle ta lite bilder på foten, ingen vacker syn men den är jättefin jämnfört med innan :)

Blunda eller skrolla inte ner om ni inte tål sånt här! Jag har fått frågan av en del hur det ser ut, äckligt tycker ni kanske men titta då inte!



Här ser man hur de har kapat hälen o sedan satt fast den igen.... samt steloperationen ovanpå foten som är fastskruvad med en platta o skruvar...



Ovanpå foten har det läkt jätte bra från början, inte lika blå längre dock!



ingen vacker syn som sagt....men det är jättefin jämnfört med innan... men det bli bättre!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag brukar inte va äckelmagad av mig men detta va inte najs.Usch och bläää. Men det blir ju bättre.

Ses imorgon, vi har också mys här hemma. P är på julbord

Kram

2009-12-17 @ 18:47:32
Postat av: Manilla

ja jag ska kanske ta bort dem igen...

2009-12-17 @ 18:56:01
Postat av: Madde

Ingen trevlig syn men kul att se!

2009-12-17 @ 19:45:51
Postat av: Kajsa

Nej ha dem kvar, du har ju varnat innan. Men man kan ju inte låta bli att titta

2009-12-18 @ 11:26:26
Postat av: Malin

Vad har du hittat på ??

2010-01-11 @ 21:21:30
URL: http://hootchiemama.blogg.se/
Postat av: Moa Winkler

Hejsan!

Jag ska steloperera min fot om 2 dagar..

Hur känns det för dig nu efteråt, har du väldigt ont.

Är jättetacksam för svar. Kram ha en bra dag!

2012-02-05 @ 22:49:38
URL: http://winkler.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0