Jo jag gillar Rosa men...

Har just varit inne o bytt gips. Det visade sig att anledningen att jag haft skit ont inatt är för att det har blivit inflammation i foten oxå ovanpå allt annat...

Men vad gör dem sen... jo de smäller på ett knall ROSA gips, antagligen för att jävlas för jaghar ju sagt hela tiden att jag vill ha svart, vilket jag hade...

Ska tillbaka på fredag igen o då hotade dem med att jag skulle få gips med TOMTAR på o ja det finns... jag såg det på hyllan!!!!

Men en sak är säker att de är helt underbara människor som jobbar på ortopeden i Hässleholm, samma sjuka humor som en annan :)

Så här ser det ut nu...



Detta ficka mig att tänka tillbaka på sommaren 1992 när jag faktikt fick just denna färg på mitt gips! Om det är någon som läser detta som var med på den tiden kommer kanske ihåg hur det såg ut skolavslutningen det året :) Ska se om jag hittar något kort :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Yeah pink lady;)Tomtar passar väl bra till jul, el inte....;) Kram

2009-12-08 @ 18:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0