Pepparkakshus

I år har jag för första gångén på vet inte hur många år, gjort något Pepparkakshus. Detta är med lite sorg då jag tycker att det hör till julen. Men eftersom jag inte hann innan op o inte har haft ork efter så blir det inget nu heller.... men....

Thea var hos Farmor o Farfar i helgen o när hon kom hem hade hon detta med sig, hon har gjort all dekor själv!!!



Jag har alltid varit sjukt noga med hur det ska se ut o ingen annan har fått hjälpa mig men detta få mer än gärna stå framme :) <3 <3 <3

Nu har dock våran lilla Skållan gått o fått halsfluss så hon ska vara hemma med mig om dagarna, vi ska ta hand om varandra!

Kommentarer
Postat av: Madde

de va halsfluss där oxå ja:( Tråkigt... för mycket pussar på dagis;)Kram på Er.

2009-12-14 @ 21:28:38
Postat av: Kajsa

Åh vilket fint hus. Vårt är också designat av Theo. Men det är lite charmigt. Theo är också hemma idag. Tror han sprang på toa 10 gånger igår...stackaren.

2009-12-15 @ 10:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0