Nej men nu...

... får jag väl ändå skärpa mig!!! Det var ett bra tag sen som jag skrev något här! Men så är det och det får det bli ändring på!

Har varit lite smått stressiga veckor nu, måste hinna bli klar med allt, eller iallafall det mesta inför operationan av min fot som kommer att ske på tis den 1/12. Börjar faktiskt bli lite smått nervös...

Helgen som gick var det full action hela tiden, målat om i Theas nya rum som hon har flyttat in i nu! Flyttat in kontoret på hennes gamla rum! Storstädat hela huset utom tvättstugan... den fick va ett tag till...

Hon är super nöjd och nu fattas det bara gardiner och lite väggord. Hon vill 'ven ha en säng himmel, en som som prinsessorna har, ska bara hitta en fin eller fixa en egen!




Denna text och kronor ska sitta på hennes vägg! Allt ska ju vara prinsessor nu! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0