Operation....

Denna operationsdag har jag väntat på länge.... men nu börjar jag undra om man kan skjuta upp den...

Börjar inse hur låst jag kommer att vara de närmsta månaderna. Men det är tur man har en underbar sambo som kommer att ta hand en! Dessutom kommer det ju faktiskt bli 2 turer till Sälen och jobba ska jag ju göra, hemma iofs.

Kommer nog att bli en rätt bra tid ändå! Har ju många vänner som faktiskt är lediga! Och min lilla fot ska väl förhoppningsvis bli bra!

Nu ska jag försöka sova o ladda batterierna tills i morgon!

Sov gott alla!


Kommentarer
Postat av: Madde

Hoppas det gått bra idag och att fossingen blir bra igen:)Kram

2009-12-01 @ 21:06:46
URL: http://madeleneaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0