Som jag trodde!!!

Ja det blev som jag trodde! Bloggen blir inte speciellt uppdaterad.... så nu gäller det att få med så mycket som möjligt som har hänt de sista två veckorna!

idag har det varit dansskola som vanligt! Så kul att se leendet på Theas läppar :) Sen bar det av till torget i byn där förskolebarnen från alla förskolor i byn fick vara med o sjunga o dansa för att fira FN-dagen. Detta gjorde de självklart med Bravur! Allt avslutades med att de släppte iväg en massa färg glada ballonger!

Väl hemma igen efter lite fika ringde telefonen o det var Thea kompis Alice som ville leka! De hade så kul under de timmar som Alice var här o jag insåg att Thea börjar bli stor som ska ha kompisar här utan att jag har någon o dricka kaffe o snacka skit med! Men det var två glada tjejer i eftermiddag!

Nu nalkas det middag! Vi får ha våran fredagsmys middag idag istället då vi igår tillbringade kvällen med Ålagille med familjen! Mycket trevligt fast man har jobbat med det i jag vet inte hur många år, kul att se det från andra sidan ibland!

Så nu njuter jag vin o mys med min underbara familj! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0