Skruven va lös...

Japp skruvarna var lösa så alla skruvar o plattor åkte ut! Skönt kan man tycka men inte lika kul när läkaren säger att han vill sätta in nya o gips i 9 veckor till................................................................................................

Tomt i skallen blev det kan jag säga... saken blev inte bättre att ligga vaken under operation o höra hur det knakar o bankar! Dessutom inte veta om han skulle söva mig för att göra den stora operationen igen.

Men han lät mig vara o har gett mig 4 veckor till ett återbesök o se om steloperationen håller annars blir det till att göra om o göra rätt.... fruktansvärt men samtidigt är allt som är gjort hittils, ogjort om jag inte gör det...

Håll tummarna för mig nu snälla ni!!!!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Detta blir bra, du får bara se till att ta det lugnt, vilket inte är lätt



Kram

2010-04-28 @ 15:22:47
Postat av: Madde

Klart vi håller tummarna, det kommer att gå bra ska se!

Kram

2010-04-28 @ 17:26:15
URL: http://madeleneaberg.blogg.se/
Postat av: caroline

Vi kommer en kväll nästa vecka om du orkar och dricker att glas och spikar tillsammans ;) Kram på dej

2010-04-28 @ 23:40:02
URL: http://carolineenglund.blogg.se/
Postat av: Marie Stenbeck

Nämen!!! Gud vad tråkigt! Denna omgången får du säga till om du vill ha sällskap så bokar jag av dagar att komma och underhålla dig på! I promise! :) Och du, allt ordnar sig i slutändan, efter regn kommer solskren ;)



Kramkramkram

2010-04-29 @ 23:03:14
URL: http://mariestenbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0