30 års fest för mig!

Än en gång tack till aller er som gjorde denna kväll helt perfekt!!!

Lite foto blev det faktiskt med den egna kameran men dock inga hydare så ni som tog kort får gärna skicka över dem till mig!!!  Med detta säger jag oxå förlåt för vissa kort som kanske är mindre bra ;)






Jannice o Susann


Petra, Djengiz o Patrica


Kajsa, Stoffe o Marie



Caroline, Stoffe, Linda o en förvånad Jim 



Stoffe o Emmy



Patrik o Camilla



Jim, Madde o Stefan



John, Gunilla o Magnus



Jocke, Susann o Tony



Emelie, Elna, Sverker o Bertil



Sjöng vackert gjorde de oxå!



En liten sväng om blev det ;)



Magnus ( som oxå fyllde) tog en sväng om med frugan. Jannice o Caroline, Stoffe o Emmy.

Efter middagen, lite lek o en massa telegram o sång blev det helt klart fest!!! Dansgolvet intogs av ALLA!!! Så kul!!!

Fick massor med fina presenter! Bland annat en resa o detta fina Mateus spetsfat nedan. Massor mer med fina saker som jag är så nöjd med! Ingen nämd ingen glömd! Men tack alla!!!!




Då är det bara o vänta på nästa nolla o en rejäl fest igen!!! Men det kan vi ju ha ändå!!! ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0