Bio

Igår var jag o Thea på Bio med Theo o Kajsa! Supermysigt o vi tittade på Prinsessan och Grodan.

Theo hade bestämt innan att Thea var Prinsessan o Han skulle vara Grodan. Och mycket riktigt när Prinsen dyker upp som Groda säger Theo; Där är jag :) En så underbar komentar <3

Det var en bra film som kan rekomenderas!


SF Bio: Prinsessan och Grodan (sv. tal)

Sen var det Melodifestiavalen som gällde, Familjen Tillman kom hit för lite Lördags Mys!

Bästa med allt var nog ColdPlay Kopian, Pain of salvation och självklart Dolphan :) Efter detta spektakel ladde vi en film, The ugly truth. En rolig o sevärd film faktiskt!

O nu var det söndag o jag har inte en aning om vad jag ska göra idag... Jonte ska ta med Thea på promenad till tunnelen, en favorit, antagligen för att det ekar :) Man kanske bara ska vara idag....


Kommentarer
Postat av: caroline

Jag vill oxå se prinsessan och grodan!! Tycker den verkar ur mysig! Jag tittade på "en sommar med göran" igår.. fick många skratt =)

2010-02-07 @ 12:44:07
URL: http://carolineenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0