Då var det Fredag!

Denna än en gång underbara veckodag! Idag har jag fått gjort mycket på jobbet, känns kanon bra! Skönt o prata med kunder o framförallt sälja :)

I går gav jag mig ut på strapats, tåget in till stan. Som sagt tur att det var försenat annars hade jag missat det. Det tog ju lite längre tid att gå till tåget än vanligt ;) Fixade med lite ärende i stan o framförallt köpte jag mig ett par enligt Ortopeden, Fotriktiga skor... Inte direkt vad Fröken Carlsson i vanliga fall har på fötterna om vi säger så! Möljligtvis när jag ska ut o gå... Som ni säkert förstår så är det inga KLACKAR på mina nya skor!!!! Jaja det kommer väl en tid snart igen när jag kan använda alla mina underbara skor :)



Produktbild

Trist men bekväm!


Dessutom ficka jag möjlighet att ta en lunch med härliga o underbara vänner! Sådana vänner man tyvärr inte träffar speciellt ofta men ändå känns som igår o man kan säga o göra precis vad man vill :)



Skulle köpa skor till Thea på KIDS som hon kan ha på Dansen o sedan ute i sommar men då visar det sig att de inte längre ska ha Lacoste skor... Då alla barn vill ha Convers... Visst de är jätte fina, men hur många 3-4 åringar kan knyta sina skor själv o då tänker jag på Förskole personalen som måste göra det åt dem annars! Så det blev inga skor där men däremot en jätte fin hoodie från Ralph Lauren.



Och skor fick det bli på Brandos, www.brandos.se Riktigt bra Nätbutik för skor till vuxna som till barn!

Thea har haft Lacoste nu ett par säsonger o det är riktigt bra skor till barn, De håller!!!



Så nu mina vänner är det FREDAGSMYS som gäller!!! Trevlig fredag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hmm e thea bortskämd?

2010-02-05 @ 13:20:28
Postat av: caroline

Nej föregående talare.. Thea är inte bortskämd men hennes mamma är köpgalen och märkesfixerad!! Hihi lite skoj och mycket sanning Manilla ;) jag ska inte sitta här och kasta sten i glashus då jag känner mig själv för väl och vet vad jag kommer att handla åt min lille i framtiden!!! Fina skor förresten =) Var rädd om dina fötter nu! kram och trevlig helg på er

2010-02-05 @ 15:07:28
URL: http://carolineenglund.blogg.se/
Postat av: Manilla

Anonym: Nej det är hon inte. Men jag tycker om bra kläder, framförallt skor! Det finns allt i hennes garderob. HM, Kids, Ullared. Men kvalitet lönar sig i längden, prova gärna!



Caroline: ja köpgalen kanske men märke behöver det inte vara ;)



2010-02-05 @ 16:08:51
Postat av: Kajsa

Tycker det är fegt att inte skriva vem man är när man lämnar en sån kommentar. Barn är inte bortskämda för att de får bekväma skor. Skor är A och O. Det enda våra barn är bortskämda med så är det KÄRLEK!!

Thats it!



2010-02-06 @ 10:49:14
Postat av: ..

Vart ifrån har du köpt din ralph lauren tröja?

2010-11-17 @ 14:56:39
Postat av: Manilla

Svar till ..



Den är köpt på KIDS i Kristianstad förra vintern. Vet inte om de har den denna vintern.

2010-11-17 @ 16:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0