Ny operation

Va hos ortopeden igår o fick till svar att det blir en ny operation om någon vecka. Dock inte lika stor! Denna gång ska man ta bort en av skruvarna som gör att det inte läkt ordentligt plus att det är den jag känner hela tiden.

Jag var beredd på en operation till men först om ett år då skurvarna skulle tas ut, men inte redan plus att det då kommer att bli en till senare...

Bara o gilla läget skulle jag tro...

Idag ska jag äntligen bli klippt!!! :) Men först ska här jobbas en del :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ingen blev gladare än jag för då hinner fika massor av gånger till. Fast det är klart att jag vill att du ska bli bra också. Men det kommer du att bli, det tar lite tid bara



Kram

2010-02-16 @ 11:30:17
Postat av: caroline

Bättre allt på en gång =) kram

2010-02-16 @ 20:47:02
URL: http://carolineenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0