Älvdalen!

Efter Sälen åkte vi vidare ner till Älskade Älvdalen o alla underbara vänner där!

Det blev ganska intensivt då vi hade två dagar på oss. Så det började med att åka rakt ner till simhallen för lite bad o bastu. ( jag tog en cider i stället ;)



Thea o Jonas ska nu upp i vattenrutchkanan



Badanka!

Sen bar det av hem till Macke o Lisa där alla hade samlats för god mat o dricka o roliga lekar :) Roligt har man om man kommer i säng 4:30!!!

Sov några timmar sen var det min favorit på hela vecka! Köra Skoter!!!





Dessa två hade jag o Jonas, Thea åkte framför Jonas på vägen upp till sjön o med mig på vägen tillbaka. Mamma kör mycket fortare hette det ;)



Redo för en skotertur på en heldag! Väl uppe vid Nässjön skulle vi grilla korv i Kojan, så mysigt tycker jag men den hade vi glömt hemma ;)

Tack alla ni däruppe för en supermysig helg!!!!!!!!!!! Ses snart när ni kommer ner till oss!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Oj oj vilken resa ni gjort. Hunnit med det mesta och verkar haft super mysigt. Blir lite avis.



Ses snart gumman

2010-01-28 @ 13:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0