Försäkringar

Har just nu tillbringat morgonen med att prata med LF ang min fot. Inte direkt pålästa själva, det enda han sa till mig hela tiden var att jag kunde inte gå vidare med detta förrän om 2 år när man såg hur ärren hade blivit, ok fine.
 Men där är lite mer i min försäkring, tex att jag är sjukskriven mer än 30 dagar, kanske inte ger så mycket men det är alltid något. Blir lite irriterad när man måste gissa sig till o framförallt påpeka vad som ingår i min försäkring när jag pratar med dem som har sett till att jag ska ha denna försäkring. Känns som om de inte vill påminna en om att man faktiskt kan få ersättning för annat än jag trott från början!

Denna fot har kostat mig mycket under 3 år, och då menar jag inte pengar....

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Dem är väldigt snabba på att sälja in sig på vad som ingår men när den dagen kommer då man ska få pengar så måste man själv veta vad man har. Vet att det va samma sak i Moas fall,de fick kolla upp allt själva. Att ärret ska läka i 2 år är ju helt ok men det finns ju andra pengar att hämta



Ge dig inte (fast det vet hag att du inte gör)

Kram

2010-01-14 @ 13:03:36
Postat av: caroline

Låter inte alls roligt du =( de jag inte längtar till sen iaf.. papper och fkassan..

2010-01-15 @ 16:31:17
URL: http://carolineenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0