Jul o Nyår!

Nu var det ett tag sen jag skrev o det har hänt massor så vi tar det i snabb version :)

Julafton tillbringades med Jonas sida av familjen, mysigt som vanligt o massa fina julklappar blev det!

Thea var helnöjd när tomten väl hade kommit o hon fått öppna sitt berg av julklappar! Innan dess var hon som alla andra barn o även som vi var när vi var 3 år, Stirrig!!!!!





Nu var klapparna slut o den obligatoriska kramen var given!!! Men hon sa; Mamma det var inte den riktiga tomten, för det var inte han som jag träffade på torget! Härliga kommentarer!

När det kom till mig fick jag vad jag önskade! Bland annat detta!

A Piece of Cake Denna bok har många goda bröd o annat gott!

Citiz&milk D120 BK - N_D120B_1 - 2699.00 SEK Denna som gör så sjukt gott kaffe!



Sen kom min underbara vän Martina hem från  sitt äventyr i Sydafrika!

Thea var jätteglad att få träffa Martina igen! Dessutom fick hon denna super söta klänning av henne!

 
Två av mina favoriter!


Annandagen fick vi ett ryck på sena eftermiddagen o åkte ner till syster med familj i eslöv! Det blev en supermysig kväll med god mat o dryck!

Resten av alla mellandagar har gått i lugnets tecken: SOFFAN!

Nyårsafton hade vi hos oss tillsammans med Kajsa o Patrik deras barn Theo o Måns, Susann o Stoffe o deras barn Maja o Axel. Vi skulle varit två till, Martina o Henrik men de stackarna fick bli hemma o sjuka... Saknade er!!!
Det blev en kväll med mycket mat o gott o dricka! Fina raketer o lycktor!

Tack till alla er inblandade för en super mysig kväll! <3

 
Maja, Theo o Thea

 
Snyggingarna Patrik o Susann

 
Alltid lika vackra Kajsa

 
Stoffe o Singstaf eller här var det nog till stereon ;)

 
Röd ögd som vanligt ;)

 
Ja vad säger man, discofilar man så gör man!

De små underbara liven Måns o Axel kom inte med på bild i min kamera tyvärr! Så charmiga o underbara!!!

Ja det var Jul o Nyår det!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tack snälla ni för en underbar kväll, utan er hade det inte varit nåt.

Älskar er



Puss o Kram

2010-01-02 @ 17:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0