Önskelista

Det är många som frågar vad jag önskar mig när jag fyller år, helt ärligt inte en aning!!! Men något ska jag väl komma på.

Ni har kanske lite tips o ideer på sådant som man kan önska sig :) ??!!

Har några saker som jag har kommit på bla;



Detta fina skärbräde set från Joseph/Joseph. Jag vill ha olika skärbrädor till maten!



Visp skål från Ib Laursen! Superfina, finns i många olika färger!

TÅRTFAT JELLYBEAN

Tårtfat på fot i glas! Finns många fina till bra priser, inte detta dock från Jellybean :)

Halsband By Jm - Jeanette Mårtensson

Ett armband ungefär som detta halsband som www.byjm.se har gjort. Skulle vilja ha med en namnbricka/ring med Theas namn i. Jeanette gör så fina smycken!!!



Lite svag för www.shopfriiscompany.com Denna tex tyckte jag var super fin :)



Lite så länge, men jag ska kanske komma på något mer ska ni se!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0