Sälen

Nju har vi kommit hem efter en riktigt härlig vecka i Sälen o Älvdalen! Fast jag inte kunde åka skidor har jag haft det toppen! Bara att få se Thea åka skidor o dessutom vara jätte duktig på det gjorde hela semestern för mig! :)

Det hände mycket denna vecka allt från skidor till skoter! Låter lite bilder tala... det blir många :)



Fredrik underhöll Thea, Amanda o Jonatan med Pulka!



Jonas, Thea o Fredrik på väg upp i liften!



Andra åket tog hon liften helt själv!



Jonas o Thea på Afterski! Thea gillar HårdRock :)



Vår egen lilla Skibum!



Nu åker jag nästan själv sa hon när hon kom ner :)



Lite snöbus!





Två av Trollen som bodde i Trollskogen!



Thea skulle självklart vara med på Hoppa Kortast Tävlingen :)


Finns massor med fina kort från backarna men här var lite iallafall!!!

Hundfjället var jättefint, åkte inte där något när jag jobbade i Sälen. Bra barn område men lite dåligt med restauranger o dyligt. Så nästa år får det bli Lindvallen, något sämre skidåkning för oss vuxna men kanon för barnen!!!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Härliga bilder och vad duktig hon är på skidorna.

Vi får väl med ta oss till fjällen någon gång så Milton får testa på det där, :-D.

Kram!

2010-01-27 @ 11:13:46
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: caroline

Härliga bilder =) och ser ut att haft det så bra alla =) röda kinder och glada miner =)

2010-01-27 @ 12:25:24
URL: http://carolineenglund.blogg.se/
Postat av: Madde

Ser ut som Ni haft en härlig semester!! :)

2010-01-27 @ 20:38:47
URL: http://madeleneaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0