Ska julen ut???

Jaha då ska julen ut... trist men skönt! Tradition om att granen ska ut på tjugonda knut blir det inte på Hedgatan i år!
Nu vill jag ha in nytt!!! Nya färger o känna att våren inte är så långt borta.

Men det är den insåg jag just... först en vecka i Sälen med familj o underbara vänner, sen ska man fylla tant ;) ( ser jag faktiskt fram emot) Och så ska jag börja jobba igen!!!!!!!!!

Men denna måndag ska jag på gipsbyte igen... hoppas att det börjar bli bra nu, lite trött på att ha klippkort till ortopeden... Men efter detta åker familjen ner till Nova Lund för lite shopping o kolla på Ny Säng!!!

Trevlig dag alla!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ja herregud du fyller ju snart år. Vår jul åker ut i helgen.



Kram

2010-01-04 @ 15:29:39
Postat av: Madde

Tant va det!Tack för den;)

2010-01-04 @ 15:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0