Blogga...

...vad är det???!!!!???


Nya tag tror jag minsann!

Helgen som varit har varit mycket men så roligt!

I lördags var det dags för Emelies sista Show med skolan! Så duktig!!! 



Sen i söndags åkte jag ner till syster yster för att hjälpa till med mat o allt annat inför måndagens student!

Hacka hacka hacka, steka steka steka, baka baka baka!

Och i måndags var det då äntligen dags för Emelie att ta studenten! Det var en så fin ceremoni i Lunds stadsteater, deras hemma scen. Alla elever satt uppradade, lite amerikanskt. Var o en fick gå fram o ta emot sitt betyg. En tjej som tillhörde musikal klassen drog av Coldplays, Fix you akustiskt! säger bara wow!!! Sen var det även en del stipendie utdelning!



Stora kameran strejkade så bilderna är inte så bra tyvärr...



Emelie på väg att hämta sitt betyg! Å vilka betyg sen!!! :)





Stolta som få!!!



Inne i Lund åkte hela klassen runt på ett lastbilsflak, så vad passade inte bättere än att glida in i Mammas o Pappas pärla på festen!!! ;)



75 gäster ger väldigt mycket presenter!! Här har hon kommit till våran som jag är så nöjd med! Kortet är tagit för ca 10 år sen :) thi hi Sen var där en del Turkiska pengar då hon åker till Turkiet om ett par veckor! Samt en berlock till ett halsband med en ballerina i från Ko-Ko-No, som denna nedan fast med svart ballerina. Något minne ska man ha tycker jag!

 Dancing ballerina, Ko-Ko-No


Sen blev det partaj o dans självklart!!! ;) 

Tack familjen Sandberg för en super lyckad student trots att det var en måndag ;) 


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Välkommen tillbaka in i bloggvärlden.

Vilken trevlig student ni verkar ha haft. Såg att du ringt igår så jag ringde tillbaka men då va du nog upptagen för mobilsvaret gick in direkt.

Vi hörs vännen

Kram

2010-06-18 @ 07:52:41
URL: http://parlugglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0