Ny dag...

... äntligen!!! Trodde inte gårdagen skulle ta slut!

Men en sak är säker, jag har världens bästa familj!!! En dotter som kommer hem från dagis o undrar om doktorn kunde laga min fot o om han inte kunde det o jag var ledsen fick jag hennes Nalle ♥ En älskad man som hela kvällen försökte få mig att skratta, vilket han lyckades med en del ♥ Jag älskar er!!!

Nu till varför min dag inte var så kul igår...

Min läkare konstaterade att han o hans kollega två av de bästa på sin sak hade misslyckats... Kände tårarna brinna när han sa detta... Så alternativen jag har är... att opereras igen men att man nu inte bara stelopererar en led utan tre. Om första operationen var komplicerad är denna tydligen värre. Så från v. 35 sitter fröken Carlsson i gips igen i ca 12 veckor...

Många tankar for genom huvudet... Jag ville göra denna operationen direkt men det gick inte av olika skäl... Han tvekade först o frågade om jag ville gå i gips i sommar... ja sa jag rakt ut, jag vill inte ha ont mer var det enda som jag tänkte. Men han bestämde att vi skulle avvakta tills värmen var över... ( Vilken jävla värme tänkte jag!!!! Det är ju för fan vinter ute! ) ... samt att foten skulle få återhämta sig...



Gör om o gör rätt nu då snälla.........................


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Nu kommer det bli bra vännen

Kram

2010-06-02 @ 16:02:31
Postat av: Marie Stenbeck!

Nämen hjärtat! GUUUD vad tråkigt! Men denna gången går de inte fel, de känner jag på mig! Du får säga till om vi kan göra något för dig, och vill du ha sällskap sen när du är hemma så kommer jag gärna både till dig och hämtar dig om du vill hitta på något! :)



Stor kram!

2010-06-02 @ 18:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0