En tur till stan!

Idag blev det en tur på stan med Kajsa! Jag är inte så kaxig när jag går där o får nu sota för det o ligga med foten över huvudet!!! #¤%&/()=)(/&%¤#"#¤%!?=)/&%¤

Men det var det värt!!!

En riktig mys dag! Lång lunch på Fenix o shopping! Älskade Ingrid, Kajsas mamma gjorde oss sällskap. Råder verkligen inga ledsamheter över denna underbara kvinna. 

Kajsa hade sin minsting med sig! Måns han smälter mig, han är bara så god med sitt ständiga leende!!! :)

Det blev lite födelsedags presenter till Prinsessan Thea som snart fyller år o lite till mig själv. Dessutom en present till en annan som snart fyller år, mer säger jag inte än!!! :)

I morgon ska Prinsessan vara hemma med mig! Ska bli skönt med lite sovmorgon!!!

Ses i fredagsmyset!!!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Amen gumman, förstår om du har ont. Men såå mysigt vi hade.

Kram

2010-03-05 @ 07:46:53
Postat av: Madde

Hoppas Ni får en mysig fredag!!

Kram

2010-03-05 @ 08:04:29
Postat av: Ingrid

Söta Manilla du är så go´ själv.

Tack för en mysig fikastund.

Kramar

2010-03-05 @ 23:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0