SOL

Älskar denna vår sol! En latte i solen i trädgården har det nu blivit två dagar på rad!!! Ilike alot!!! Så härligt att höra porlandet i brunnen när all snö smälter :) Älskar verkligen snö men när våren är på gång får det gärna försvinna Snabbt!

Nu har alla vårkänslor tittat fram i en! Man vill ha andra kläder, nya gardiner men framförallt gå i flip flops är något jag längtar efter!!!

Plocka fram utemöbler plantera fröna till den goda sommarsalladen o städa av grillen mmm...

Vad kan man säga, hit med våren nu eller som min älskade lillebror Alex skrev i sin blogg;

" Med risk att låta bitter o kanske irritera en miljöaktivist eller två - men köp en 10 år gammal V8 bil o gasa som attans för nu vill jag ha sommar "

Håller fullständigt med honom men snälla ni ta en 20 år gammal V8 istället, går kanske fortare!!!


Ses i solen :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Bra förslag, annars kan vi alla hälla varmvatten på snön;)HiHi

2010-03-03 @ 17:48:18
Postat av: Kajsa

Vardagslyx, jag längtar också till jag kan sitta på vår altan med en bok/tidning i handen. I lööv våren



Ses imorgon

Kram

2010-03-03 @ 20:28:09
Postat av: caroline

Jag tittade på mina flip flops igår och längtade.. mycket.. kunna röra sig i normala kläder och inte behöva se ut som en michelin gubbe varje dag.. måste titta inom en dag med dina pengar och tragga lite skit.. kram

2010-03-03 @ 22:46:45
URL: http://carolineenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0