Fredag...

... o det betyder Fredagsmys ♥ Champange fredag idag oxå kanske :)

Ska i eftermiddag på lite egen lyx tid, Ansiktsbehandling på Beautiful Woman, Janet är så duktig! Sen lite skumpa kanske o framförallt god middag! Vet inte vad det blir till mat idag men jag ska nog komma på något gott! :)

Igår var jag med Pella, Kajsa, Susann, Madde o Martina på bio. Gissa vad vi såg, SATC 2 självklart!

Alla kritiker som har dissat denna film o sagt att det inte var någon humor i den bör titta en gång till. För det var just vad det var, en Komedi! Så sjukt rolig, skrattade så att jag hade ont i käkarna! Handlingen kan jag kanske köpa att den var lite torftig men vad gör det med all denna glamor o komik!!!

Så alla som inte sett den men funderar på det, Gör det!

Ha en härlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0