Idag...

... måste jag inhandla en ny kruka till Stora palmen då den trillar hela tiden! Ska passa på att kolla på lite växter till stenröset på framsidan oxå så det kan bli klart!

Ser ut som det har snöat i våran trädgård sen blåsten igår! Alla fina blommor på äppel o plommonträden har blåst ner... hmm... hoppas på bättre väder idag!

Tänkte att jag skulle ta mig o träna idag då det var ett tag sen... men vaknade idag igen med tok stopp i näsan så det får nog vara denna veckan oxå så att jag blir frisk från detta! Lite klok ibland ;)

Vad ska ni hitta på idag???

Ha en härlig onsdag!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ja den träningen den får allt vänta och det är klokt.

Idag blir det storhandling på Willys, fixa en present i stan och eventuellt en runda till Växthuset. Jag vill ha en klematis och lite annat smått och gott.

Ses imorgon

Kram

2010-05-26 @ 08:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0