I söndags...

... va det Me & I hos Kajsa!

Detta kompletterade vi Theas Garderob med denna gången!

dragonfly tunic

Denna är mer grå än blå i verkligheten! 

velourcardigan

Denna fina Cardigan!

crown top

Tröja som passar till mycket i Theas Garderob!

velourpants

Världens skönaste byxor till Barn såsom vuxna!

nightgown smulan

Och ett nytt nattlinne! Dessa är kanon bra o märks inte att de tvättas avigt o rätt!!!!

Förra gången som Johanna var hos mig med Me & I köpte jag dessa coola byxorna till Thea men hon vill knappt använda dem så nu har jag köpt mer som hon kan ha till dem! :)

yogapants

Jag tycker dock det är finare när nan har mudden uppdragen! Men nu har hon sagt att hon ska använda dem :)

Kajsa bjöd på en Kaka som såg sååååå god ut! Men jag höll mig ifrån den! Får smaka den en annan dag!

Kommentarer
Postat av: Manilla

Glömde skriva att jag tycker detta är väldens bästa dagis kläder då de faktiskt inte slits!!!! Dyra men bra!!!

2010-11-02 @ 11:12:11
URL: http://manillacarlsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack ♥

Så fina kläder! Jag har inte mycket därifrån men det jag har har verkligen hållt kanonbra!

KRAM!!

2010-11-02 @ 19:11:04
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0