Ny jacka till Thea...

... hon fick  välja själv av två stycken och hon valde denna! Den är cool sa hon! Detta är Jr Diamond Print Jacket från Peak.

Jr Diamond Print Jacket

Den andra var turkos med rosa detaljer! Hon har svarta skidbyxor så jag tycker nog denna kan bli fin! En riktig färgklick!


Till mig själv har jag beställt hem denna fina jacka från Odd Molly.



Har dock inte bestämt mig om denna ännu... får fundera över helgen tror jag! Gillar den för att den är enkel men med fina detaljer som gör att man kan ha den både till "vardag" o till "fint".


Vad ska man hitta på idag då??? Thea o Jonas är just nu på Dansen. Men sen då??? Ska nog göra en äppelpaj iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0